mandag 10. oktober 2011

PÅ TUR I DAG!

Vi må jo ut på tur og når det er sammen med Heidi og Aida så går turen til Stavern og mot vannet.

P1000009

Ekstra spennende i dag var om Ylva ville høre på meg og om hun holdt seg i nærheten. Og ja da, flinke jenta!!!!!!  Hun kom på innkalling og var aldri langt unna. Selv med andre hunder.  Jeg glemte kamera for første gang og fikk låne et lite digitalkamera. Det var ikke lett å ta bilder av hunder i fart da.

P1000012

Collien Perny er jo med også.  Snille jenter hele gjengen.

P1000014

Plutselig dukket det opp en løshund. En setter-hanne som var sååååå snill.  Vi fikk tak i eieren etterhvert.

P1000016

Fiiiine jenta mi!!!!!

I dag har vi også vært å besøkt mamma. De fleste av dere vet hun bor på et sykehjem. Og Ylva måtte jo møte henne.  Ylva var skeptisk til rullestolen. Ble stående å se på den før hun gikk bort for å hilse.  Like glad og logrende som vanlig. Go-jenta!!!!!

Vi har begynt hjemmealene treningen i dag også.  På dagen gikk jeg bare til postkassa og i kveld gikk jeg en liten tur opp til Kirsti. Ikke en lyd, så dette går nok bra.  Hun er jo bare hysterisk glad når jeg kommer tilbake. Snakk om å bli overfalt. Sååååå glad!!!

Skal huske på kamera mitt i morgen så da  kommer det flere bilder.

 

Til neste gang……..

6 kommentarer:

  1. Så koselig :))))

    Uff, løshund-hannhund... tenker dere var glad det var en rein jente-tur ;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Ylva høyres ut som ei skikkeleg go'jente :) Misunner deg den innkallinga altså. Hadde Heino berre komme kvar gong eg ropa så skulle eg gjerne ha bytta bort alt anna han har har lært og kan!!

    Og det var no forresten bra at den laushunden var snill :)

    SvarSlett
  3. Dette går jo strålende, det var var en fin "bli kjent" tur for Ylva.
    Ylva virker som en god og trygg hund som allerede har knyttet sterke bånd til deg. :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott er hun,Nina :) Eeeelsker rasen selv,synes det er supre hunder!

    Lykke til videre med henne! Blir spennende å følge dere :)

    SvarSlett
  5. Så koselig å høre at det går så bra. Ylva virker som en veldig god og snill hund! Kos deg videre med henne :-)

    SvarSlett
  6. Vakkert navn på vakker hund. Gratulerer Nina, dette blir spennende å følge med på:o)

    Misunner deg innkallingen, Tjorven har akkurat vært på rådyrjakt;o)

    SvarSlett